Who is Snake Eyes?



Inom loppet av en vecka har jag sett filmen G.I Joe: The Rise of Cobra, två gånger på bio. Första gången med vännerna och andra gången ville babysis' titta på den så jag ställde upp.
Och båda gångerna jag tittade på filmen undrade jag vem denne Snake Eyes kunde vara? Hur såg han ut under masken?
Självklart var jag tvungen att kolla upp det. Killen heter Ray Park och han har bland annat spelat Darth Maul i Star Wars och Toad i X-Men.

Inte konstigt att de valde honom att spela rollen som "Snake Eyes", då han är en mästare i kampsport och har hållt på med det i nästan 30 år!

Ray Park





Bilder: movies.yahoo.com, videoeta.com

Kommentarer
Postat av: emmo

Halllooo där



Var är du nu i några dagar.



Kul att du är back.



2009-09-06 @ 19:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0