What to do..?

Ibland finns det så mycket man vill göra att man inte vet vad man ska börja med först. Så är det för mig nu! Finns mycket jag kan göra nu men vet inte vilket av det jag ska göra så det slutar med att jag bara sitter här och ugglar istället...

Samma sak är det när det gäller bloggen. Det finns så mycket jag vill skriva om att jag inte vet vart jag ska börja och det slutar såklart med att jag inte skriver nånting alls. Ganska störigt måste jag säga, därför måste jag skärpa till mig. Börjar bli dags för lite bättre planering kanske....ett schema av nåt slag?





Kommentarer
Postat av: emmo

Hallloooo där.



Man ska alltid börja från början ( Elefanten ätär man lätast om man börjar direkt utan att tänka "från första tuggan" ).



Lycka till.

2009-09-15 @ 11:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0