You suck.

Jag brukar åka buss två gånger om dagen, när jag åker till jobbet och när jag åker hem. Alltså träffar man på en hel del busschaufförer under en månad. Och varför talar jag om detta då? Jo, för att det finns vissa chaufförer som är himla gulliga och trevligt bemötande och sen finns det dom som inte är det. Speciellt en av dom (som körde idag). Och visst förstår jag att man kan ha en dålig dag och då kanske det inte är lika lätt att vara trevlig mot alla som stiger på bussen, men man kan väl åtminstone säga ett litet "Hej"?

Men icke, denne busschaufför ser så miserabel och missnöjd ut varje gång man ser honom (VARENDA GÅNG). Som att hans liv gått i spillror. Och han säger aldrig Hej, han orkar inte ens titta på en och när han väl tittar så ger han dig en blick som om du vore orsaken till hans elände....wtf??

Why is that? ...Neh usch det där stör mig lite faktiskt....

Och nu har jag ägnat ett helt inlägg åt honom....lite onödigt kanske men jag kände att jag behöve få ur mig lite av min irritation. Och nu är jag klar med det så snart blir det lite roligare inlägg... =P


Tills dess....Have a good one!



Kommentarer
Postat av: T S U K I I ♥

sv: tackar! :)

2009-11-12 @ 17:28:52
URL: http://tsukii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0