Risky Business

Den lilla dans scenen som finns med i filmen "Risky Business", är känd världen över. Där får man se Tom Cruise shake:a loss i endast skjorta, kalsonger och vita tubsockor. Detta har många försökt imitera och jag tänkte visa några av dem.

Först ut är självklart orginalet...

Tom Cruise i filmen Risky Business





Reklamenfilmen för Guitar Hero med Heidi Klum






Niles från serien "The Nanny"






Reklamfilmen för Guitar Band med Taylor Swift, Pete Wentz från Fall Out Boy, Travis Barker från Blink-182 och Rivers Cuomo från Weezer.



Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Hihi, det var den också ;)

Hur mår du då?

2009-11-30 @ 21:05:35
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: frida

å, jag tycker den sista är så sjuuuukt jobbig! den kommer hela tiden på mtv (och att jag avskyr taylor swift gör det inte bättre!)



haha nu fick du min åsikt såhär på kvällskvisten (ÄLSKAR det ordet)

2009-12-01 @ 21:13:37
URL: http://heyfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0