Enjoy life...This is not a dress rehearsal


I söndags natt var det dags för Movie Awards. Jag kunde tyvärr inte se den men jag tittade på lite bilder igår. Jag gillar bland annat att se alla fina klänningar...

Nu var det ingen klänning som jag tyckte var "wow" (inte någon av de bilder som jag har tittat på iaf) men det var en del fina som t.ex dom här..




Sen fanns det en del inte så fina....som de här...




1. Anna Faris - Vad har hon på sig? Det ser ut som en sopsäck!
2. Rumer Willis. Ja, vad ska man säga? Not pretty...
3. Kristen Stewart. Jag gillar henne och hon är väldigt söt men hur tänkte hon här?
4. Vanligtvis brukar männen ha sina svarta kostymer och det händer inte så mycket när det gäller dom men sen har vi Sacha Baron Cohen som kommer och rör om lite. Han kom som karaktären "Bruno", som är en av många karaktärer som han spelar. Nu är det ju Sacha vi snackar om här så ingenting med honom förvånar mig och även fast det här är riktigt fult så är det väl ändå bättre än "Borat-dräkten"..




Bilder: yahoo.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0