Top Design


Jag kollade på finalen av Top Design igår. Preston, som var min favorit från början, vann inte. Det gjorde Nathan. Visst han kunde designa fina rum men ibland misslyckades han totalt, det gjorde inte Preston utan han var bra under hela tävlingen och dessutom var hans sista "projekt" mycket snyggare och därför borde han ha vunnit. Men han kom till final iallafall och det var ju bra gjort =)




Förra säsongen var det Matt som var min favorit och han vann! Inte konstigt då han hade väldigt bra smak och designade otroligt snygga rum. Om jag hade varit rik och köpt ett stort hus hade jag antagligen anlitat honom som inredare.
Bilder: runwaytoretail.blogspot.com, poptower.com, tvguide.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0