Paparazzi


Den här låten har jag tyckt om sen jag hörde den förra året och jag hoppades att den skulle komma ut som en singel också and it did. Jag snackar självklart om Lady GaGa's låt Paparazzi. Videon är nu ute och i den kan man se ingen mindre än  Alexander Skarsgård. VIdeon innehåller en massa hångel och även lite svenska =) Nu finns det ingen riktigt bra kvalite på videon ute än men ni kan lyssna på låten så länge om ni klickar här.

Här är två bilder från nya videon...


LIte tråkigt kanske att jag har min bloggadress mitt på bilderna men det finns dom som tar bilderna och har dom på sina bloggar och det gillas inte. Har jag suttit och jobbat med vissa bilder som jag lägger ut, så är det inte så kul när någon annan bara kopierar och använder dom på sina egna bloggar så därför kommer jag att göra såhär i fortsättningen. Min bloggadress kommer att finnas med där jag tycker att den behövs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0