Falling slowly

Sakta men säkert börjar hösten närma sig och jag längtar. Jag gillar sommaren och värmen som kommer med den (nåja, ibland iaf) men hösten är ändå för härlig. Tänk er mysiga kvällar med regn och fina färger utanför och man sitter inne med en varm dryck och läser, ser på nån bra film, myser.....whatever. Men mest längtar jag efter alla nya kläder och skor som man inhandlar vid varje ny årstid. Inte för att man behöver mer kläder utan det är känslan man får när man köper nya plagg som gör det extra roligt. Någonting som är nytt, där man inte kan låta bli att bara känna lyx! Nya koftor, kavajer, stövlar och mycket mer finns med på min lista...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0